بازکردن لولهتعرفه قیمت لوله بازکنی وتخلیه چاهخالی کردن چاه توالت

گرفتگی لوله فاضلاب

10 درصد تخفیف برای سفارش انلاین

گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب از عمده مشکلاتی که تقریبا در تمام منازل با آن مواجه میشوند رفع این گرفتگی گاهاً در منزل و گاهی توسط تیم حرفه ای امکان پذیر است.

انواع گرفتگی ها در لوله

در شرایط مختلف امکان ایجاد گرفتگی در لوله های شما وجود دارد و این مشکل برای هر منزلی به طور طبیعی اتفاق خواهد افتاد مشکلات فاضلابی و گرفتگی ها با توجه به عوامل مختلفی قابل رخداد می باشد.
برای مثال برخی از گرفتگی های موجود در لوله های شما مربوط به ساخت و ساز ساختمان می باشد و این گرفتگی های ایجاد شده در لوله مربوط به وجود گچ سیمان و غیره در ساختار لوله های شما می باشد همانطور که می دانید این مواد از سختی بالایی برخوردار هستند و با گذشت زمان قابلیت انحلال در آب را ندارند به همین دلیل سبب ایجاد گرفتگی در لوله های شما می شوند.

انواع-گرفتگی-ها-در-لوله

رفع این مشکلات فاضلاب باید به صورت تخصصی و پیشرفته انجام شود گاهی ممکن است گرفتگی های موجود در لوله های شما به وسیله  استفاده های نادرست از ان ها ایجاد شده باشد برای مثال افراد زیادی هستند که بعد از استفاده از انواع دستمال کاغذی ها در توالت ، آنها را در این محل رها کرده و وارد چاه فاضلاب می کنند در چنین شرایطی با گذشت زمان لوله آنها دچار گرفتگی خواهد شد.
پس از اینکه شما بتوانید از چاه مورد نظر خود استفاده درست میکنید تاثیر بسزایی در نگهداری و جلوگیری از مشکلات فاضلابی شما خواهد داشت در شرایط ممکن است مشکلات فاضلابی برای آپارتمان شما رخ نداده باشد و این مشکلات از سایر طبقات و یا آپارتمان های کناری برای شما ایجاد شده باشد کع این امر منزل شما را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

جلوگیری ازگرفتگی لوله فاضلاب در منزل

گاهی ممکن است شما بتوانید گرفتگی های موجود در لوله های خود را با استفاده از چند ماده ساده از بین ببرید و در چنین شرایطی هزینه‌ های ارائه شده برای شما کاهش خواهد یافت برخی از افراد برای جلوگیری از بروز مشکلات فاضلابی هر ماه مقداری محلول لوله باز کن در چاه خود ریخته و از ایجاد گرفتگی در آن جلوگیری می کنند.
استفاده از این محلول ها باعث می‌ شود تا رسوبات ایجاد شده در لوله های شما از همان اول از بین برود اگر می خواهید هزینه های بسیار کمتری را در این بخش بپردازید می توانید هر هفته یک الی دو بار مقداری آب جوش در چاه های خانه خود بریزید آب جوش تقریباً می‌ تواند مواد رسوب شده در لوله‌های شما را از بین ببرد.

باز-کردن-فاضلاب

در حال حاضر شما می توانید جامدات لوله‌بازکنی زیادی را مشاهده کنید که استفاده از آنها نیز به رفع گرفتگی لوله های شما کمک خواهد کرد ریختن مقداری از این جامدات در لوله ها کلیه مشکلات فاضلابی در آن را از بین برده و بوی  خوشایندی را به فاضلاب شما منتقل خواهد کرد شما می توانید برای جلوگیری از ورود مواد در چاه ها و یا لوله های مورد نظر خود از انواع درپوش ها در این بخش استفاده کنید.

ثبت سفارش انلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس مستقیم با کارشناس