بازکردن لولهخالی کردن چاه توالترفع گرفتگی توالتگرفتگی لوله فاضلاب

رفع گرفتگی لوله فاضلاب

رفع گرفتگی لوله فاضلاب

10 درصد تخفیف برای سفارش انلاین

گرفتگی لوله فاضلاب از عمده مشکلاتی که تقریبا در تمام منازل با آن مواجه میشوند رفع این گرفتگی گاهاً در منزل و گاهی توسط تیم حرفه ای امکان پذیر است.

انواع گرفتگی ها در لوله

در شرایط مختلف امکان ایجاد گرفتگی در لوله های شما وجود دارد و این مشکل برای هر منزلی به طور طبیعی اتفاق خواهد افتاد مشکلات فاضلابی و گرفتگی ها با توجه به عوامل مختلفی قابل رخداد می باشد.
برای مثال برخی از گرفتگی های موجود در لوله های شما مربوط به ساخت و ساز ساختمان می باشد و این گرفتگی های ایجاد شده در لوله مربوط به وجود گچ سیمان و غیره در ساختار لوله های شما می باشد همانطور که می دانید این مواد از سختی بالایی برخوردار هستند و با گذشت زمان قابلیت انحلال در آب را ندارند به همین دلیل سبب ایجاد گرفتگی در لوله های شما می شوند.

انواع-گرفتگی-ها-در-لوله

رفع این مشکلات فاضلاب باید به صورت تخصصی و پیشرفته انجام شود گاهی ممکن است گرفتگی های موجود در لوله های شما به وسیله  استفاده های نادرست از ان ها ایجاد شده باشد برای مثال افراد زیادی هستند که بعد از استفاده از انواع دستمال کاغذی ها در توالت ، آنها را در این محل رها کرده و وارد چاه فاضلاب می کنند در چنین شرایطی با گذشت زمان لوله آنها دچار گرفتگی خواهد شد.

پس از اینکه شما بتوانید از چاه مورد نظر خود استفاده درست میکنید تاثیر بسزایی در نگهداری و جلوگیری از مشکلات فاضلابی شما خواهد داشت در شرایط ممکن است مشکلات فاضلابی برای آپارتمان شما رخ نداده باشد و این مشکلات از سایر طبقات و یا آپارتمان های کناری برای شما ایجاد شده باشد کع این امر منزل شما را نیز تحت تاثیر قرار داده است.لوله های فاضلاب به مرور زمان ممکن است بر اثر عوامل مختلفی دچار گرفتگی شوند و بهتر است که با کمک گرفتن از لوله بازکنی، گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کرد. لوله بازکنی با توجه به نوع گرفتگی با استفاده از دستگاه های مخصوص گرفتگی را بدون هیچ آسیبی برطرف می کند.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب

دستگاه لوله باز کنی

ابتدا دستگاه را به برق وصل میکنند و فنر را از محفظه بیرون می آورند و سر دستگاه متصل کرده و فنر را به داخل لوله میبرند زمانی که سر فنر به گرفتگی برخورد کرد دستگاه را روشن کرده و فنر در داخل لوله حرکت می‌ کند. فنر باید به آرامی فشار داده شود تا گرفتگی رفع شود. برای اینکه گرفتگی زودتر برطرف شود نیروی کار می‌تواند از کلید چپ‌گرد و راست‌گرد استفاده کند. بعد از برطرف شدن گرفتگی، نیروی کار فنر را از لوله بیرون می آورد و داخل محفظه دستگاه قرار می‌دهد و در درون لوله فاضلاب آب میریزد تا گرفتگی از بین برود و داخل لوله باقی نماند .

دستگاه لوله باز کنی

استفاده از فنر برقی

در گذشته برای باز کردن لوله ها فنر را به سر دریل وصل کرده و فنر را به داخل لوله برده تا گرفتگی رفع شود؛  اما عیب کار این بود که فنر محفظه نداشت  و ممکن بود خطراتی را به وجود بیاورد اما به مرور زمان دستگاه های پیشرفته ای به وجود امد. این دستگاه با استفاده از برق شهری کار میکند و کوچک و قابل حمل است. فنر را از جایگاه دستگاه جدا کرده  و سپس فنر را  به داخل لوله برده  و هنگامی که فنر به گرفتگی رسید دستگاه را روشن میکنند و فنر را کمی فشار داده  تا گرفتگی رفع  شود. همچنین دستگاه دارای کلید چپ گرد و راست گرد است  که برای برطرف کردن گرفتگی بسیار موثر میباشد سپس پس از اتمام گرفتگی فنر را از داخل لوله بیرون می آورند و سپس بدون هیچ کثیف کاری فنر رادر جایگاه خود قرار میدهند و بعد در درون لوله اب میریزند تا گرفتگی ها به انتهای لوله بروند و باعث گرفتگی مجدد نشود.

رفع گرفتگی تضمینی

باز کردن لوله با روش پمپ هوا

لوله بازکنی دارای دستگاه پمپ تراکم هوا و تجهیزات لوله بازکنی می باشد،این دستگاه فقط مخصوص گرفتگی هایی است که فنر لوله بازکنی وارد لوله نمی شود یا اینکه  که لوله سیفون جوری باشد که فنر وارد آن نشود و چیزهای سفت  لوله را مسدود کرده پس در این صورت نیاز به دستگاه پمپ تراکم هوا می باشد.
این دستگاه با استفاده از فشار زیاد هوا ،مشکل گرفتگی لوله را رفع می کند. کار با این دستگاه نیازمند نیروکاری است  که دارای مهارت کافی باشد تا بتواند کار را به صورت تمیز انجام دهد. پمپ تراکم هوا به راحتی گرفتگی لوله منزل را باز می‌کند.
این دستگاه هوای پرفشار را درون لوله رها می‌کند و با  رها شدن هوای درون پمپ  صدایی بلند ایجاد می شود و هر نوع گرفتگی با استفاده از این دستگاه به راحتی و تنها در چند دقیقه باز میشود. این دستگاه  برای گرفتگی هایی که در اثر وجود سیمان شن یا سنگ به وجود آمده  است مناسب نیست چرا که استفاده از این دستگاه  باعث می‌شود گرفتگی به قسمتی دیگر از لوله  منتقل شود و به لوله آسیب بزند برای این نوع گرفتگی ها از دستگاه ژنراتور یا فنر برقی استفاده میکنند.

پمپ لوله باز کن

برای حرکت دادن موادی که راه لوله را مسدود کرده است از پمپ لوله باز کن  استفاده می کند. پمپ را بر دهانه لوله قرار داده؛ پمپ لوله باز کن باعث انتقال فشار هوا میشود و مسیر لوله باز میشود و اجسام ریز جابه جا خواهند شد .

 دستگاه تراکم هوا

این دستگاه همانند دستگاه پمپ لوله بازکن است ولی تفاوتی که در این روش است برای رفع گرفتگی ناشی از انباشته شدن خاک و فضولات است این روش با قرار گرفتن دهانه وسیله در ابتدای لوله و کشیدن هوای فشرده به مسیر لوله کشی وارد میشود  و مواد حرکت می کنند.

تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب

ممکن است در ساختمان بوی نامطبوع چاه فاضلاب به وجود بیاید که شاید لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شده باشند.

بعضی اوقات گرفتگی و بالا زدگی آب توالت و آشپزخانه نشانه گرفتگی میباشد و سریعا برای رفع آن باید اقدام نمود.

شاید راه آب توالت و حمام باز نشود که نشانه گرفتگی لوله میباشد.

یکی از از علائم گرفتگی لوله ها و چاه ها  هجوم حشرات موذی همچون  سوسک در ساختمان میباشد.

راه های خانگی رفع گرفتگی لوله فاضلاب

رفع گرفتگی با اسید

شرکت های لوله باز کنی توصیه ای که دارند این است که به هیچ وجه از اسید استفاده نشود حتی اگر افراد برای برطرف کردن گرفتگی سرویس بهداشتی مجبور به این کار باشند.

اسیدهایی که وجود دارند خطرات بسیار زیادی داشته که این خطرات عبارت اند از:

  اتصالات لوله های فاضلاب ممکن است از بین برود و آسیب ببیند.

 چسب های مخصوص نشت گیری فاضلاب از بین خواهد رفت.

منجر به سوراخ شدن لوله های چدنی میشود.

ممکن است گاز های سمی تولید شود و پخش شود.

این اسید ها بسیار برای دستگاه تنفسی ضرر خواهند داشت.

موجب سوختگی پوست و بدن انسان خواهد شد.

افراد ابتدا اسید را داخل لوله میریزند و مسائل زیادی به وجود میاید. مثل اینکه  فاضلاب نشتی داده و دلیل آن این است که باریختن اسید چسب های لوله و اتصالات لوله از بین  رفته و اینکه در برخی موارد با ریختن مواد اسیدی باعث سوراخ شدن لوله های فاضلاب میشود و سقف طبقه پایین خراب خواهد شد. در این مواقع کاری جز بازسازی وجود ندارد و افراد باید برای این کار هزینه های زیادی را پرداخت نمایند. ولی اگر قبل از اینکه با این مسائل روبه رو شوند و اسید بریزند از شرکت های لوله باز کنی کمک بگیرند هیچ موقع با این اتفاق ها روبه رو نمیشوند  و هزینه های زیادی هم پرداخت نخواهند کرد.

راه های خانگی رفع گرفتگی لوله فاضلاب

ریختن آب گرم

در این روش باید از آب گرم استفاده کرد و از ریختن آب جوش در داخل لوله جدا خودداری نمود چرا که ممکن است لوله شکسته یا ترک بخورد.

ابتدا یک سطل را پر از آب گرم کرده و داخل سرویس با فاصله خواهیم ریخت باید توجه داشت که اگر آب سرویس بالا نزده باشد بهتر است اب با فشار ریخته شود ولی اگر اب بالا زده است بهتر است که اب با فشار کمتری ریخته شود تا گرفتگی برطرف شود.اگر گرفتگی برطرف نشد میتوان این روش را چند بار تکرار کرد.

مایع شوینده

در این روش از مایع شوینده استفاده کرد چون که مایع شوینه لیز است و موادی مانند پلاستیک و مدفوع یا صابون اگر در سرویس گیر کرده باشد به راحتی برطرف میشود به این صورت که برای اینکار باید مایع را داخل  سرویس ریخت و چند ساعت منتظر ماند و سپس با ریختن سطل اب گرم شاید گرفتگی برطرف شود ولی اگر گرفتگی برطرف نشد میتوان دوباره این کار را تکرار کرد.

تلمبه لاستیکی لوله باز کن

در ابتدا می دانیم که این تلمبه های پلاستیکی در اکثر خانه ها وجود دارد زمانی که سرویس بهداشتی دچارگرفتگی میشود باید ابتدا سرویس در ان مقداری اب باشد و بعد تلمبه را در روی لوله سرویس قرار میدهیم و چند بار بالا و پایین خواهیم کرد اگر گرفتگی برطرف شود اب به یکباره خارج شده ولی اگر اب همچنان باقی ماند هنوز گرفتگی وجود دارد و کار باید تکرار شود معمولا برای گرفتگی های سطحی از این روش استفاده خواهد شد.

برطرف کردن گرفتگی با جوش شیرین

جوش شیرین را در لوله ریخته و کمی باید منتظر ماند تا در لوله حالت اتشفشان را ایجاد کند و بعد از آن باید اب ریخته شود تا گرفتگی رفع شود.

سرکه

یکی از رایج ترین روش های باز کردن لوله فاضلاب، استفاده از محلول های مختلف می باشد که هر یک قدرت تمیزکنندگی خاصی دارند. استفاده از محلول نمک و سرکه یکی از کم خطرترین راه حل ها برای رفع این گرفتگی ها است برای این کار ابتدا نمک و سرکه را به اندازه مساوی با هم ترکیب کرده و بلافاصله در لوله فاضلاب ریخته و با انجام واکنش نمک و سرکه، محلول شروع به جوش امدن میکند و باعث میشود چربی و مو و مواد مسدود کننده لوله از بین بروند. پس از انجام این مرحله و باز شدن لوله فاضلاب، مقدار زیادی آب ریخته تا مسیر را به طور کامل تمیز شود.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

رفع گرفتگی لوله ها و از بین بردن مشکلات فاضلابی در شرکت های لوله بازکنی با استفاده از روش های پیشرفته تر و تجهیزات لوله بازکنی مجهزتری در این زمینه انجام خواهد شد. این شرکت‌ها دارای ماشین آلات تخصصی در زمینه رفع مشکلات فاضلاب ای هستند می تواند در کمترین زمان ممکن خدمات رسانی به شما را انجام دهند.
برخی از این شرکت های لوله بازکنی به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با آن ها تماس گرفته و خدمات درخواستی خود را بازگو نمایید.

رفع-گرفتگی-لوله-ها-در-شرکت-های-لوله-بازکنی

البته این  که شما از خدمات چه شرکتی در این زمینه استفاده کنید بسیار مهم می باشد برخی از این شرکت ها تنها در پی یافتن سودی بیشتر برای خود هستند به همین دلیل خدمات رسانی خود را به گونه ای انجام می دهند که شما در دفعات بعدی نیز از خدمات این مجموعه ها استفاده کنید.
در حال حاضر اکثر شرکت های لوله بازکنی از جمله لوله بازکنی امانیه از فنرهای لوله بازکنی پیشرفته تر و تخصصی تری استفاده می کنند که به طور جدی تری مشکلات فاضلابی شما را حل خواهند کرد البته توجه داشته باشید که در این راه بر سر کلاهبرداران و سارقان قرار نگیرید برخی از این شرکت ها با نام لوله بازکن قصد سرقت از منزل شما را خواهند داشت پس در این مسیر مراقبت های لازم را به کار بگیرید.

خدمات لوله بازکنی دکتر لوله

رفع بودی بد فاضلاب

لایروبی چاه کندن

حفر چاه نو

درآوردن اشیا از لوله فاضلاب

تعمیرات فلاش تانک و توالت فرنگی

پیدا کردن سرچاه فاضلاب

تعمیرات کف سرویس ها

برطرف کردن انواع گرفتگی های جزئی و سخت

رفع نشتی لوله های شکسته

 رفع گرفتگی چاهک حمام‌ها

برطرف کردن گرفتگی لوله های هتل ها و رستوران ها

باز کردن لوله فاضلاب شهری با فنر چاه بازکنی

خدمات لوله بازکنی دکتر لوله

جلوگیری ازگرفتگی لوله فاضلاب در منزل

گاهی ممکن است شما بتوانید گرفتگی های موجود در لوله های خود را با استفاده از چند ماده ساده از بین ببرید و در چنین شرایطی هزینه‌ های ارائه شده برای شما کاهش خواهد یافت برخی از افراد برای جلوگیری از بروز مشکلات فاضلابی هر ماه مقداری محلول لوله باز کن در چاه خود ریخته و از ایجاد گرفتگی در آن جلوگیری می کنند.
استفاده از این محلول ها باعث می‌ شود تا رسوبات ایجاد شده در لوله های شما از همان اول از بین برود اگر می خواهید هزینه های بسیار کمتری را در این بخش بپردازید می توانید هر هفته یک الی دو بار مقداری آب جوش در چاه های خانه خود بریزید آب جوش تقریباً می‌ تواند مواد رسوب شده در لوله‌های شما را از بین ببرد.

باز-کردن-فاضلاب

در حال حاضر شما می توانید جامدات لوله‌بازکنی زیادی را مشاهده کنید که استفاده از آنها نیز به رفع گرفتگی لوله های شما کمک خواهد کرد ریختن مقداری از این جامدات در لوله ها کلیه مشکلات فاضلابی در آن را از بین برده و بوی  خوشایندی را به فاضلاب شما منتقل خواهد کرد شما می توانید برای جلوگیری از ورود مواد در چاه ها و یا لوله های مورد نظر خود از انواع درپوش ها در این بخش استفاده کنید.

ثبت سفارش انلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس مستقیم با کارشناس