خالی کردن چاه توالترفع گرفتگی توالتگرفتگی لوله فاضلاب

قیمت تخلیه چاه  تهران

قیمت تخلیه چاه تهران

10 درصد تخفیف برای سفارش انلاین

ممکن است چاه فاضلاب بر اثر عواملی پر شود و نیاز به تخلیه چاه باشد عواملی که باعث میشود چاه پر شوند عبارت اند از:

قیمت تخلیه چاه تهران

اندازه چاه

اندازه چاه فاضلاب مهم است چرا که اندازه و حجم چاه با جمعیت ساختمان بر روی هم اثر می گذارند چون که اگر جمعیت زیاد باشد در مقابل آن فضولات انسانی زیاد بوده و به علت کم بودن اندازه چاه ممکن است دچار گرفتگی شود و آب چاه ساختمان بالا بیاید.

عمق چاه

چاه فاضلاب دارای قسمتی به نام میله می باشد. این میله نشان دهنده عمق چاه است.
فضولات انسانی و موادی که جامد هستند به انباره منتقل می شوند پس حجم انباره فاضلاب هر چه قدر بیشتر باشد عمر آن هم طولانی تر است .کار اصلی انباره جذب آب فاضلاب می باشد.
اما ممکن است پس مدتی انباره چاه پر شود و نیاز به تخلیه داشته باشد و دو دلیل ریزش چاه و نشست چاه مشخص خواهد کرد که انباره چاه نیاز به تعمیر دارد.
چاه های قدیمی و جدید ممکن است خطرناک باشند و چاه هایی که در سالیان گذشته حفر شده اند و به حال خود رها شده اند جز خطرناکترین چاه ها هستند این چاه ها باید حتما توسط کارشناسان بررسی شوند تا مشکلات زیادی را به وجود نیاورند.

خاک چاه

جنس خاک  محل چاه مهم می باشد چراکه اگر چاه در مناطق کوهستانی باشد جنس خاک در واقع سنگ است که معمولاً آب را کمتر جذب می کند و چند سال یکبار پر شده و بعضی از چاه ها هستند که از جنس شن می باشند شاید ۲۰ یا ۲۵ سال یک بار پر بشوند.
پس می‌توان گفت یکی از دلایل پر شدن چاه جنس زمین است که پر شدن چاه هایی که در زمینهای شنی هستند خیلی کمتر از زمین های خاکی می باشد.

رسوب ها

رسوب لایه هایی از  مواد زائد می باشند  که در دیواره چاه و کف چاه رسوب کرده اند و باعث شده‌ که آب فاضلاب در خاک نفوذ نکند و بعضی وقتها این مواد موها و چربی ها هستند که از طریق لوله های فاضلاب وارد چاه شده اند و این مواد از نوع نفوذ ناپذیر بوده که  باعث می شوند آب به خوبی جذب نشود.
اگر افراد هنگام کارهای روزانه مواد جامد را به داخل لوله فاضلاب هدایت نکنند این امر باعث می شود که چاه فاضلاب کمتر دچار گرفتگی شود و آب به زمین نفوذ کند و بالا نیاید.
هر کدام از این موارد که باعث پر شدن تخلیه چاه می شوند باید با روش های مخصوص توسط چاه باز کنی برطرف شود که هر کدام از روش ها قیمتی مشخص دارد و پس از اتمام کار قیمت مورد نظر تعیین می شود.

استفاده از ماشین تخلیه چاه

تخلیه چاه ارزان

در تمام تخلیه چاه ها مراحل انجام تخلیه چاه یکسان بوده ولی ممکن است بعضی از آن ها نسبت به برخی از چاه باز کن ها هزینه کمتری را دریافت کنند. اما مراحل تخلیه چاه به این صورت است که در ابتدا برای تمیز کردن چاه باید تخلیه چاه انجام شود بعد از اینکه تخلیه چاه انجام شد نیروی کاری که متخصص تراشیدن لایه های چاه می باشد لایه ها را می‌تراشد و لایروبی را انجام داده و مواد اضافی و لجن ها را از چاه خارج می کند و چاه تمیز می‌ شود.

هزینه تخلیه چاه تهران

هزینه های تخلیه چاه بستگی به عوامل پر شدن چاه دارد چرا که ممکن است هر یک از این عوامل نیاز به کار و زمان زیادی را داشته باشد این موارد عبارت اند از

گیر کردن فضولات در سرویس بهداشتی

آب و کف و صابون در کفشور حمام

مشکل در سیفون ظرفشویی اشپزخانه

بالا زدن آب در سینک ظرفشویی یا چاه سرویس بهداشتی

انباره کوچک

باید دانست که برخی  از ساختمان ها نوساز هستند و ممکن است بعد از گذشت پنج الی شش سال  چاه های فاضلاب آنها به دلیل انباره ی کوچک به طور خیلی ناگهانی پر شود و مسیر لوله ها دچار گرفتگی شود که در این هنگام  نیاز فوری به تخلیه می باشد آن ها باید اقدام به تخلیه چاه و باز کردن لوله کنند در چنین مواردی ممکن است در هر ساعت احتیاج به تخلیه چاه باشد و شاید بر هزینه تخلیه چاه اثر گذارد.
تخلیه چاه ممکن است نیاز به دستگاه یا کارهایی خاصی برای تخلیه کردن چاه یا ایجاد چاه داشته باشد که استفاده از هر دستگاه ها و انجام هر کاری که مربوط به چاه می باشد قیمتی مشخص را دارد.

هزینه تخلیه چاه تهران

این دستگاه ها  و کارها که برای کار تخلیه چاه و ایجاد چاه میباشد عبارتند از

فنر فولادی

لایروبی سپتیک ها

لایروبی منهوله های صنعتی

حفر چاه های جذبی فاضلاب

حفرچاه ارت

شمع ساختمان و میله زه کشی گود و ساختمان حفاری گالری برای انتقال آب

 تبدیل چاه کهنه قدیمی به چاه نو و تازه

دستمزد چاه کن

حفر کردن چاه با دستگاه های به روز دنیا و ابزارهای پیشرفته انجام می‌ شود و بر قیمت حفاری چاه  عوامل زیادی اثر گذار هستند مانند جنس زمین از نظر سنگی بودن یا ماسه ای  بودن نوع چاه فاضلاب، هزینه طوقه چینی چاه، هزینه خرید کول، هزینه حمل بارگیری و تخلیه بار حمل نخاله خاک گلدانی، چاه بستن درب چاه، نصب دریچه بر روی چاه
همچنین اگر چاه قدیمی باشد نیاز به تخلیه چاه دارد که ممکن است بر هزینه چاه کن اثر بگذارد.

تاثیر نوع فاضلاب و لجن در میزان دستمزد تخلیه چاه

گل لای و پسمان و رسوب  و اشغال و ضایعات در مجرا های مختلف عبور آب وجود دارند که باید خارج شوند.
لایروبی کانال فاضلاب به صورت تراشیدن و زدودن بدنه چاه از لایه رسوبات و لجن هایی است که طی مدتی روی هم انباشته شده اند.
لایروبی باید برای حفظ بهداشت حتما چند وقت یکبار انجام شود.
و این کار به علت سختی که دارد بر افزایش قیمت اثر می گذارد.

تاثیر نوع فاضلاب و لجن در میزان دستمزد تخلیه چاه

لیست قیمت تخلیه چاه تهران

قیمت تخلیه چاه توسط اتحادیه ها تعیین می شود. اتحادیه تمام کارهایی را که شرکت های تخلیه چاه انجام می دهند را قیمت گذاری میکند و براساس کارهایی که انجام می شود متغیر است. و قیمت ها در سراسر شرکت ها یکسان می باشد.

عوامل موثر بر قیمت تخلیه چاه

تعداد خدمات تخلیه چاه

ممکن است چاه هایی که وجود داشته باشند که  عمر آنها طولانی شده باشد و به کارهای دیگری مانند آبکشی و  لجن کشی احتیاج باشد اما اگر چاه جدید باشد و چیزی از عمر آن نگذشته باشد به کف تراشی هم نیاز ندارد.

تعداد ماشین تخلیه چاه

ممکن است زیاد پرشده باشد و یک ماشین جوابگوی تخلیه آن نباشد  پس در این هنگام به  ماشین های بیشتری احتیاج خواهد شد. و همین مورد بر قیمت تخلیه چاه اثر دارد.

موقعیت چاه برای تخلیه

ممکن است مکان چاه به گونه‌ ای باشد که نیروی کار مجبور به تخریب بیشتر آن شود حتی ممکن است محل دقیق چاه فاضلاب مشخص نباشد و به تجهیزات لوله بازکنی پیشرفته تری احتیاج باشد این مورد هم می تواند بر قیمت تخلیه چاه اثر بگذارد.

حجم کار تخلیه چاه

ممکن است بعضی از چاه ها  دارای عمق زیادی باشند که این باعث می شود که تخلیه چاه ساعت زیادی طول بکشد پس بر هزینه آن هم تاثیر می گذارد.

عوامل موثر بر قیمت تخلیه چاه

قیمت ماشین تخلیه چاه

ممکن است چاه به قدری پر شده باشد که یک ماشین امکان تخلیه آن را نداشته باشد و شرکت تخلیه چاه برای تخلیه چاه مجبور شود به جای یک ماشین از چند ماشین استفاده کند.
برای هر کدام از ماشین ها قیمتی مشخص شده است.

استفاده از ماشین تخلیه چاه

تخلیه چاه فاضلاب یک کار خدماتی میباشد که احتیاج به دستگاه های پیشرفته و پرسنلی مجرب دارد.

به خالی کردن چاه به وسیله پمپ های پر قدرت که  دارای مکنده هستند تخلیه چاه می گویند.

در شرکت های تخلیه چاه ماشین تخلیه چاه وجود دارد. ماشین لجن کش تانکر مکنده ساکشن می باشد.

در تخلیه چاه با پمپ لجن کش

 که در اندازه های ۶ و ۱۲ تن می باشد.

تخلیه چاه توسط دستگاه های پمپ لجن کش  که پمپ از  دستگاه جدا است و به وسیله یک شلنگ به دستگاه متصل می شود. اما در تخلیه چاه با پمپ مکنده  پمپ ماشین تخلیه چاه متصل است  و به وسیله لوله های مخصوص به داخل چاه فرستاده می شود.

تخلیه چاه

دریافت و نحوه ثبت سفارش

برخی از شرکت های تخلیه چاه برای انجام خدمات به صورت اینترنتی ثبت سفارش می کنند فقط کافیست که در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به خدمات تخلیه چاه شد در سایت این شرکت ها سفارش مورد نظر را ثبت کرد یا می توان با شماره تلفن های این شرکت ها ارتباط برقرار کرد و از آن ها کمک گرفت.
در هنگام ثبت سفارش چه به صورت تلفنی یا به صورت اینترنتی شرکت های تخلیه چاه فورا نیرو های با تجربه خود را به محل اعزام کرده و خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.

ثبت سفارش انلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس مستقیم با کارشناس