خالی کردن چاه توالترفع گرفتگی توالتگرفتگی لوله فاضلاب

تخلیه چاه شبانه روزی تهران

تخلیه چاه شبانه روزی تهران

10 درصد تخفیف برای سفارش انلاین

پر شدن چاه مشکلی است که ممکن است برای هر مکانی از جمله خانه ،کار خانه و…. رخ بدهد در آوردن مواد زائد داخل چاه در واقع همان تخلیه می باشد.
در واقع گرفتگی چاه به دلیل مواد جامدی است که به چاه فاضلاب وارد می شود از طریق راه آب های لوله کشی ساختمان.

تخلیه چاه شبانه روزی تهران
این مواد جامد انواعی دارد: مواد پلاستیکی، چربی های آشپزخانه، فضولات انسانی و مو است که باید لایروبی شوند.
این مواد باعث می شوند که آب به زمین نفوذ نکند وضد آب عمل می کنند که دراین صورت دفع آب راکم می کنند ومانع دفع آن می شوند بنابراین چاه سریع پرمی شود ونیاز به تخلیه دارد.
تخلیه چاه فاضلاب به کمک شرکت خدمات فنی های لوله باز کنی صورت میگیرد که با دستگاه مخصوص و فنر های فولادی چاه را تخلیه می کنند و بازدهی دوباره را به آن می دهند.
پس متوجه شدید گرفتگی چاه یک مشکل است که خبر نمیدهد بلکه ممکن است در هر تایمی از شبانه روز رخ بدهد پس در این مواقع باید شرکت خدمات فنی وجود داشته باشد که شبانه روزی فعالیت کند و به کمک شما بشتابد. چرا که هیچ یک از ما دوست نداریم اگر شب این اتفاق رخ داد آن را رها کنیم و شب تا صبح بوی بد را تحمل کنیم و استرس بکشیم و از کثیفی و چهره ی بد رنج ببریم.
بلکه نیازمند شرکت خدماتی هستیم که علاوه بر کیفیت کار و سرعت شبانه روزی هم باشد تا در هر زمان که نیاز بود به کمک بیاید.

خدمات تخلیه چاه

برای تخلیه چاه، سرویسکاران شرکت های خدمات فنی از دستگاه های مختلفی استفاده می کنند و چگونگی کار نیرو های خدماتی وابسته به نوع دستگاه می باشد. 
اما در نهایت هدف مشترک تمام دستگاه ها در آوردن مواد زائد از درون چاه است اما در ابتدا چاه باید لایروبی شود.
کف تراشی معمولا برای تخلیه چاه از دستگاه های مکنده، ساکشن، ماشین های لجن کش و تخلیه چاه استفاده می کنند و در نهایت چاه را تست کرده که از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنند.

تخلیه چاه شبانه روزی

از آنجایی که مشکل خبر نمی کند و ممکن است شب گرفتار بوی بد و گرفتگی چاه شوید باید شرکت خدمات فنی هایی باشند که بتوانید با آرامی خاطر در هر تایمی از روز با آنها تماس گرفته و کمک بخواهید.

تخلیه چاه فوری تهران

تخلیه چاه فاضلاب

تخلیه چاه عبارتی است که چاه پر شده و آب را از خود عبور نمی دهد و در نهایت ممکن است بالا هم بزند و همه جا را کثیف کند و پس نتیجه نیازمند تخلیه می باشد که با چند روش انجام می شود.

انواع خدمات تخلیه چاه

۱- تانکر مکنده و دارای پمپ

۲- انواع پمپ های ساکشن و مکنده

۳- کارگران حرفه ای و با تجربه

تخلیه چاه فوری تهران

تخلیه چاه فوری در ته‍ران

در تهران شرکت خدمات فنی های فراوانی برای تخلیه چاه وجود دارد و از آنجایی که پایتخت کشور است بهترین نیروکاران را دارند که حرفه ای آموزش دیده اند و در کمترین زمان و کاری تمیز و همچنین قیمت مناسب که زیر نرخ اتحادیه است چاه شما را تخلیه کرده و سالم تحویل می دهند.
اما خب اینکه شرکت چند سال سابقه کار داشته باشد هم بی تأثیر نیست.
حال شما نیازمند شرکت خدماتی مانند دکتر لوله هستید که خوش قول بوده و فوری و سریع مشکل شما را برطرف کند.
برای مثال هنگامی که شما فردا شب مهمان دارید و امروز با مشکل گرفتگی چاه مواجه شدید نیازمند شرکت خدمات فنی هستید که تنها با گذر از چند ساعت مشکل را برطرف کند و بازدهی دوباره چاه را الهام بخشد و هنگام فرستادن نیرو معطل نکند و نیرو به صورت حرفه عمل کند.

چاه بازکنی تهران

تخلیه چاه فاضلاب نیازمند ماشین های تخلیه می باشد.

تخلیه های فاضلاب دو نوع است که شامل:

۱-  تخلیه های جذبی

۲- تخلیه چاه های سپتیک

چاه بازکنی تهران

ماشین های تخلیه چاه عبارتند: 

1-تانکرهای تخلیه چاه ؛ که شامل تانکر های مکنده ساکشن و پمپ های لجن کش که مخزن تانکر 6 و 12 هزار لیتری دارند.

2-ماشینهای لایروبی چاه:تانکر دارای مکنده در سپتیک ها، منحول ها و چربی گیر ها می تواند لایروبی کند ولی سیستم لایروبی کلاً به وسیله نیسان دارای 9 بشکه 120 لیتری انجام می پذیرد و فضولات جامد به بشکه منتقل می شود.

چاه سپتیک

چاه سپتیک چاهی است که در مناطقی که امکان حفر چاه فاضلاب معمولی وجود نداشته اما یعنی در جاهایی که سطح آب بالا است و مناطقی که زمینش به بستر شنی برخورد نمی‌کند به‌جای حفر چاه فاضلاب چاه سپتیک استفاده می‌شود.
درواقع مخزن سپتیک مواد جامد و فضولات را از آب جداسازی می‌کنه و آب را به مکان دیگر منتقل می کند و تخلیه آن با توجه به ارتفاع از ماشین های تخلیه چاه استفاده می شود.

چاه آب

چاهی است که مانند گودالی که آدمی برای رسیدن به آب در زمین به صورت دستی یا ماشینی حفر کرده است.

چاه آب هم مانند دیگر چاه ها با ورود آشغال مسیر آب قفل شده و امکان خروج آب را نمی دهد.

ماشین های تخلیه چاه

ماشین تخلیه چاه فاضلاب شامل 2 نوع متفاوت است:

1- تانکر تخلیه چاه مکنده سکشن

2- تخلیه چاه با پمپ لجن کش ( عموماً دارای اندازه 6 تن و 12 تن می باشد)

در این روش پمپ جدا از ماشین می باشد که پمپ به وسیله شلنگ به ماشین متصل است و سپس پمپ را که اندازه یک کپسول گاز می باشد را به داخل چاه یا سبتیک فاضلاب ارسال می شود و تخلیه چاه با پمپ مکنده که پمپ آن بر روی ماشینهاست به وسیله لوله های مخصوص که فقط در این مورد لوله یا شلنگ به درون چاههافرستاده میشود.

تانکر تخلیه چاه

ماشینی است که مخصوص برای آن ساخته شده و بر روی آن قرار گرفته تا بتواندتخلیه چاه را انجام دهد.
اندازه مخزن نشان می کند که این ماشینها چند تن هستند. البته توجه فرمایید که نوع لجن که درون تانکرهای تخلیه چاه هست نشان دهنده وزن آن می باشد و باید بدانید که وزن آن نسبت به سبکی یا سنگینی نوع لجن در تانکر متفاوت است.

تانکر تخلیه چاه

ماشین لایروبی چاه فاضلاب

لجن سفت و ضایعات فاضلاب که لایروبی شده است به دو روش حمل می شود:

1- نیسان که دارای بشکه می باشد ، فاضلاب به درون بشکه ریخته و حمل آن و کار کردن به این روش کاملاً تمیز و بدون کثیف کاری است.
این را مد نظر داشته باشیدکه لجن هایی را که شل هستند و به اصطلاح (دوقاب) می گویند را فقط به این روش می توان حمل کرد.
لجن دوقاب به این صورت می باشد که آب با لجن مخلوط بوده و نمی توان درون گونی یا ماشینهای کمپرسی بارگیری کرد و باید به وسیله بشکه های تخلیه چاه که دارای درب هستند و این درب باعث می شود بشکه کاملاً کیپ شده و از ریزش لجن جلوگیری به عمل آید.

2-حمل باگونی به وسیله کمپرسی، در این روش که توصیه نمی شود لجن جامد و خشک شده و ضایعات را درون گونی ریخته و کارگران آن را به درون کمپرسی منتقل کرده وبسیار کثیف کاری دارد.
و برای خانه ها و مجتمع های مسکونی و مکان هایی که ممکن است مشکل محیط زیستی پیدا کنند اصلا توصیه نمی شود.

چاه بازکنی

تخلیه چاه سیار

عرض کردیم تخلیه چاه عملیست که برای چاه های گرفته شده انجام می شود و در این بین عواملی باید رعایت شود همچنین شما باید با شرکت خدمات فنی های معتبر تماس گرفته تا مشکل شما را برطرف کند.
اگر از بابت شرکت خدمات فنی نگران هستید به شما میگویم شرکت خدمات فنی سیار انتخابی مناسب صحیح و قابل اعتماد است این را به شما قول خواهیم داد.

تخلیه چاه سیار

تخلیه چاه فوری و شبانه روزی

انتخاب بهترین شرکت خدمات فنی تخلیه چاه شرط عقل است حال شرکتی که شبانه روزی باشد و فوری هم به کار شما رسیدگی کند و مشکل را بدون صرف زمان زیادی برطرف کند و همچنین کارش با کیفیت و تمیز باشد می توان بیان کرد شرکتی خوب و قابل اعتماد است.

زیرا ممکن است مشکل در هر تایمی از روز از جمله شب رخ بدهد و اگر بخواهیم منتظر شرکت هایی که تایم اداری دارند باشیم زمان زیادی صرف میشود و مشکلی از پیش نمی رود.

زیرا صرف زمان زیاد از مشتری باعث ناراحتی و دل نگرانی وی می شود و ممکن است از کار هایش عقب بماند.

ثبت سفارش انلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس مستقیم با کارشناس