بازکردن لولهتشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

10 درصد تخفیف برای سفارش انلاین

اگر شما هم دچار ترکیدگی لوله در منزلتان شده اید و میخواهید بدانید چرا و چگونه این اتفاق افتاده است و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه چگونه صورت می گیرد مطالب زیر را مطالعه کنید.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

لوله بازکنی

تمامی قیمت ها زیر نظر اتحادیه می باشد.

تخلیه چاه

تخلیه چاه با پیشرفته ترین ماشین آلات

رفع نم زدگی و رطوبت منزل

رطوبت و نم زدگی احتمالاً یکی از مشکلات ناراحت کننده‌ ای است که بیشتر ما در خانه‌ های خود با آن روبرو شده ایم.
خانه‌ های ما ممکن است با گذشت زمان با مشکلات متفاوتی روبه رو شوند، اما نم و رطوبت شاید یکی از آزاردهنده ترین آن‌ ها باشد.
وجود نم و رطوبت در خانه می‌ تواند به وسایل منزل صدمه بزند و همچنین مشکلاتی از قبیل بهداشتی برای افراد خانواده به وجود آورد.

امروزه تشخیص ترکیدگی لوله با افراد متخصص و با استفاده از وسایل لوله بازکنی بسیار حرفه‌ ای انجام می‌ شود و این کار تبدیل به یک تخصص شده‌ است.البته هنوز هم هستند افرادی که باسواد کم و باتجربه بسیار پایین و با ابزارآلات بسیار ابتدایی برای تشخیص این مشکل استفاده می‌ کنند؛ و باعث دوچندان شدن مشکلات و هزینه‌ های اضافی برای کارفرما می‌ شوند.

اگر که سیستم‌های لوله‌ کشی شما پوسیده و بسیار قدیمی شده و با استانداردها مطابقت ندارد.
شما هر روز گرفتار مشکلاتی مانند نم و رطوبت دیوار و سقف می‌ شوید و همیشه ساختمان شما بوی رطوبت می‌ دهد و برای رفع این مشکل باید با شرکت‌ هایی که دارای نیروهای متخصص و باتجربه هستند تماس بگیرید.
تشخیص ترکیدگی لوله امروز پیشرفت فراوانی کرده و با دستگاه های مخصوص صورت می گیرد.
هرچند هنوز هم افراد کم سواد مانند گذشته از وسایل ابتدایی برای تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله آب و فاضلاب استفاده می کنند، این افراد میزان خرابی ساختمان را چندین برابر می کنند و هزینه های اضافی را به وجود می آورند.
اگر سیستم لوله کشی آب و فاضلاب اکثر ساختمان های قدیمی پوسیده و یا با استانداردهای روز مطابقت ندارد و هر روزه شما را درگیر مشکلات نم و رطوبت دیوار و سقف و… می کند و ساختمان شما بوی رطوبت می دهد برای رفع این مشکل با دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله محل نشتی را شناسایی می کنند.

رفع اصولی نم

برای رفع اصولی نم ابتدا باید مرحله تشخیص ترکیدگی با دستگاه انجام می شود که میزان کنده کاری و خرابی در منزل به حداقل برسد، سپس بعد از مرحله عیب یابی، نیروهای با تجربه با استفاده از ابزارآلات به روز محل ترکیدگی لوله را مرمت و رفع نم می کنند.

نشتی در سیستم لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان بیشتر خود را به صورت چکه و نم زدگی در سقف و دیوار نمایان می کند. گاهی بالا بودن مبلغ قبض آب و یا کم شدن فشار آب، شنیده شدن صدای چکه در ساختمان نیز نشانه نشتی آب در ساختمان می باشد.

تشخیص ترکیدگی لوله با اکوستیک

  • دستگاه اکوستیک

دستگاه های آکوستیک با دارا بودن سنسورهای صوتی، صدای حاصل از نشتی لوله را می شنود و محل دقیق نشتی را تشخیص میدهد.

  • دستگاه تصویری

یکی دیگر از دستگاه نشت یاب آب، دستگاه تصویری می باشد که دقت بسیار بالایی دارد این دستگاه لوله ها تا عمق یک متر را مشخص می کنند.

  • دستگاه حرفه ای

تشخیص دقیق نشتی لوله با دستگاه حرفه ای و پیشرفته کمترین میزان خطا را دارد. این دستگاه میتواند لوله فاضلاب را هم تشخیص دهد.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله فوری

همان طور که گفتیم و البته متوجه شدیم هر گونه نشتی و ترکیدگی لوله ها دارای علت های متفاوتی هستند و بستگی به عوامل مختلفی دارند که می تواند شامل پوسیدگی لوله های آب و فاضلاب و هم چنین عوامل دیگری که لوله ها را دچار آسیب می کند می تواند ناشی از یخ زدگی لوله ها باشد.
به خصوص در فصل های سرد که به اب گرم بیشتر نیاز است.
هم چنین هر گونه سوراخ در لوله ها ایجاد شود می توان آن ها به راحتی عایق کرد که این مورد در صورتی است که این سوراخ عمقی نباشد و اگر بیش تر و در حد ترکیدگی باشد در اکثر موارد باید لوله تعویض شود تا مشکل حل شود. البته لوله ها هم به دلایل مختلف امکان ترکیدگی دارند که می تواند ناشی از خوردن ضربه های شدید و چکشی به لوله ها، یا حتی ضربه های شدید به دیوار باشد، همچنین تمام شدن عمر لوله ها و رسیدن تاریخ انقضای آن ها، نبودن جای مناسب تنظیمات لوله کشی ها و مسیر هایی که برای ساخت لوله ها است، هم چنین از همه مهم تر در هنگام ساخت ساختمان ها و اپارتمان ها و مجتمع ها و… از لوله های مرغوب و با کیفیتی ساخته نشده باشد که در اخر باعث نشتی و ترکیدگی می شود،یخ زدگی لوله ها هم در فصل سرما این امکان را ایجاد می کند، برای تاسیس اگر از ابزار مناسب استفاده نشود و افراد تخصصی در کار نداشته باشند امکان ترکیدگی و نشتی ایجاد می شود که همه ی این موارد علت های نشتی است که اگر این نکات را رعایت کنیم، این امکان نشتی ایجاد نمی شود، ولی اگر ایجاد شد دستگاه های مخصوصی وجود دارد که در جهت تشخیص فوری ترکیدگی و نشتی لوله ها هستند که این دستگاه ها می توانند توسط اشعه کار کنند و یا از طریق امواج و صدا هایی که شنیده می شود کار کنند، اما به هر حال نیازمند تخصص و مهارت در جهت تشخیص است که باید از این افراد کمک گرفته شود.
اگر ترکیدگی شدید باشد از طریق نم هایی که پس می دهد می توان تشخیص داد و یا حتی در بعضی مواقع هم اب جاری می شود که البته این مرحله در موارد بسیار شدید است اما بهترین روش همان دستگاه ها هستند که سریع قابل تشخیص هم هستند.

 

تشخیص ترکیدگی لوله فوری

نشت یابی لوله های فاضلاب

در صورتی که لوله های فاضلاب دچار ترکیدگی و یا آسیب شود و محل دقیق ترکیدگی و یا نشت مشخص نباشد، می توانید با استفاده از دستگاه های نشت یاب محل دقیق نشت را شناسایی کرده و آن را رفع کنید سرعت در تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب دارای اهمیت بالایی می باشد و دستگاه های نشت یاب به شما در تشخیص سریع و دقیق کمک خواهند کرد.

زرد شدن رنگ دیوارها از مهمترین نشانه های ترکیدگی لوله های فاضلاب است و با توجه به کثیف بودن این آب باید هر چه زودتر جلوی نشت آن راگرفت.
در نتیجه بهتر است نشت یابی با دستگاه انجام گردد.

نشتیاب لوله آب

گاهی متوجه نم و نشتی در ساختمان نیستیم و نمی دانیم که در قسمتی از لوله کشی ساختمان نشتی وجود دارد.
دیدن نم دیوار و سقف اولین نشانه های نشتی در لوله ها

می باشد وقتی اثرات نشتی دیده شود نشان دهنده این است که کمی دیر شده است. قبل از هرکاری باید مانع نشتی شوید.

هزینه تعمیرات دیوار و گچ کم نیست، پس بهتر است هر چه سریعتر جلوی نشتی را بگیرید.
مطمئن باشید کار به کمی زردی در سقف ختم نمی شود حتی احتمال دارد سقف در آینده نزدیک ریزش کند.

هزینه تعمیرات

خدمات و شماره تلفن

اگر لوله منزل شما هم دچار آسیب ترکیدگی شده است !

اصلا نگران نباشید!

خب شما برای اینکه بتوانید از خدمات ترکیدگی لوله بهره مند شوید باید با شرکت های خدمات فنی لوله کشی تماس گرفته و مشکل خود را بگویید تا کارشناسی را بفرستند از محیط دیدن کند و بعد از شناسایی مشکل با دستگاه مناسب آن را برطرف کنند.

برای اینکار اگر شرکت خاصی را مد نظر دارید با آن تماس بگیرید و اگر شرکت خاصی مد نظر نیست از سایت نزدیکترین شرکت به منزلتان را انتخاب کنید.
چرا که با این کار نیرو زودتر میرسد و از آسیب بیشتر جلوگیری میشود و بهتر است بگویم شرط اول هر کاری زود به عمل رساندن آن است .
نیرو ها با استفاده از دستگاه هایی که نام برده شد به صورت حرفه ای ترکیدگی لوله را برطرف می کنند.

نیروها

تشخیص ترکیدگی لوله شبانه روزی

تشخیص ترکیدگی کار هر کسی نمی باشد و حتما باید توسط افراد ماهر تشخیص و بررسی شود که در هر زمان از روز و شب امکان اتفاق افتادن این موضوع وجود دارد و به همین دلیل است که تشخیص ترکیدگی لوله شبانه روزی وجود دارد که در هر تایمی از شب و یا روز اگر این موضوع پیش آمد با خیالی راحت و با تماس گرفتن با این مراکز به رسیدگی این موضوع می توان پرداخت.
هم چنین تشخیص و درست کردن لوله ها اگر توسط این مراکز شبانه روزی انجام شود خیلی بهتر است و دلیل این است که این مراکز علاوه بر داشتن افراد مهارت دیده و با تجربه ، تجهیزات و ابزار های کاملا مجهزی هم در این زمینه دارند که می تواند بسیار مفید واقع شود.

تشخیص ترکیدگی لوله شبانه روزی

تشخیص ترکیدگی سریع و فوری

اغلب افراد نگران این هستند که نکند دیر بشود و هزینه ها چند برابر گردد.
همچنین عجله دارند که لوله دو باره به کارایی اولیه خود باز گردد و خرابی در آن دیده نشود؛ لازمه ی آن رسیدگی سریع به ترکیدگی و تشخیص سریع آن است که اگر شما شرکت درستی را انتخاب کنید سرویسکاران مجرب و حرفه ای سریع مشکل را تشخیص داده و به آن رسیدگی میکنند.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه  در تهران

دستگاه هایی وجود دارد که به روش های مختلفی می توانند ترکیدگی و نشتی را تشخیص دهند که دستگاه های حرارتی نوعی از این دستگاه های تشخیصی می باشند که فیلتر های مخصوصی جهت تشخیص دارند که البته در قسمت موتور خانه ها و پکیج ها استفاده می شود.
دستگاه های مادون قرمز هم هستند که امواج های فرستنده ای و گیرنده ای دارند که باعث تشخیص می شود که البته همین امواج مخصوص ایجاد شده به تشخیص کمک می کند و کار را آسان می کند.
در صورت پیدا کردن سوراخ و شکستگی لوله در همان زمان همان قسمت از زمین را کنده و همان قسمت سوراخ شده از لوله را تعمیر می کنیم و اگر لوله ها پوسیده شده باشند لازم است که به طور کلی لوله ها تعویض شوند و لوله کشی جدید ایجاد شود که تمامی آن کار ها توسط سرویس کار ها و تاسیساتی ها انجام می شود که با تماس گرفتن با آن ها در کوتاه ترین زمان به محل نشتی و خرابی خود را می رسانند و خدمات های لازم را در این زمینه انجام می دهند و لوله ها را تعمیر می کنند.
به طور کلی این دستگاه ها می توانند بسیار مفید واقع شود و در شرایط مختلف از میزان نشتی و ترکیدگی لوله ها افراد و ساکنین را با خبر کند و از اثر خسارات مالی پیشگیری کنند.

 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه  در تهران

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب

امروز با توجه به ساختمان نشینی و آپارتمان نشینی هر لحظه امکان گرفتگی لوله ها و در نهایت ترکیدگی لوله ها وجود دارد که تشخیص آن جز مهم ترین عوامل است است و حتی به طور فوری قابلیت تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله ها و اب را دارد.
وجود دستگاه های نشت یابی لوله ی آب است چرا که در گذشته به داشتن این دستگاه توجهی نداشتند تا این که مشکلاتی از جمله مبلغ های بسیار بالای قبض های آب و صدا هایی از جمله چک چک آب و شرابه شدن آب ، از همه مهم تر نم زده و رطوبت زدگی دیوارها و سقف ها، کف زمین به وجود امد که علاوه بر به وجود آوردن مشکلات و دردسر ها خسارت های مالی هم وجود داشت و برای ساکنین ساختمان و اپارتمان ایجاد می شد که با ساخت این دستگاه از همه ی این‌ موارد پیشگیری و جلو گیری شد چرا که به راحتی هر گونه نشتی آب و لوله ها و شکستگی ان ها را تشخیص داده تا به سرعت حل شود.
هم چنین با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه های علمی و تکنولوژی داشتیم ساخت این دستگاه ها باعث شده تا کار و تشخیص هر گونه نشتی و شکستگی بسیار راحت تر باشد و از اسیب رسیدن به ساختمان و همه ی لوله هایی که در ساختمان است جلوگیری شود و حتی باعث شده تا هزینه ها هم کم تر شود چرا که هر چه لوله ها نشتی زیاد داشته باشند و این نشتی ادامه پیدا کند و به آن توجه نشود برای زیر ساخت های ساختمانی و عمقی اسیب های جدی وارد می کند و نم و رطوبت زدگی را در ساختمان بیشتر می کند.
اگر این دستگاه وجود نداشته باشد علاوه بر تمامی این موارد باعث می شود که به تخریب اکثر محل های اطراف پرداخته شود تا بتوان محل اصلی نشتی و شکستگی را پیدا کرد که امروزه با وجود این دستگاه های مهم به راحتی نشتی لوله ها قابل تشخیص است و نیاز به تخریب محل های مختلف نیست و البته از همه مهم تر از نم زدگی و رطوبت زدگی که خود عامل مهم تخریب دیوار ها و کف زمین و سقف است جلوگیری می شود.
هم چنین خدمات تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله ها توسط افراد متخصص و ماهر در سراسر کشور وجود دارد که می توان با تماس از حضور آن ها بهرمند شد هم چنین افرادی که ساکن ساختمان و اپارتمان هستند اگر با این دستگاه ها آشنا هستند می توانند به راحتی استفاده کنند و از خیلی از اتفاقات احتمالی و خرابی و اسیب پیش گیری کنند.
هم چنین در ارتباط با هزینه های انجام این کار این گونه است که بر طبق تعرفه ی تعیین شده و هم چنین با توجه به میزان نشتی و ترکیدگی است و البته میزان عمق و طول زمینی که لوله در ان جا قرار دارد هم مهم و دستگاه هایی که در این زمینه استفاده می شود می تواند تعیین کننده ی قیمت باشد و لازم به ذکر است که دستمزد تاسیس کار هم هست که بر روی این قیمت ها اضافه می شود.
دقت این دستگاه های تشخیص نشتی و یا به اصطلاح همان نشتی یاب مختلف است که هر گونه ترکیدگی و نشتی را تشخیص می دهند و یا حتی ممکن هم هست نتوانند نشتی را پیدا کنند که این موضوع بستگی به میزان دقت دستگاه دارد اما با این حال دارای دقت کم تر از ۱۰ ساتتی متر است که نقطه و سوراخی لوله ها را تشخیص دهد.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب
هم چنین این دستگاه ها علاوه بر سوراخی لوله ها ترکیدگی های عمقی لوله ها را هم قادر است تشخیص دهد.
پس همین میزان دقت در تشخیص نشتی ها و ترکیدگی های لوله ها می تواند موثر باشد و کمک کند.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در غرب تهران

گفته شد که هر منطقه ای برای خود دارای سرویسکاران تشخیص ترکیدگی لوله میباشد.
در غرب تهران هم همینطور است و اگر شما هم در مناطق غرب سکونت دارید میتوانید شماره تماس شرکت خدمات فنی های این منطقه را پیدا کرده و تماس بگیرید و از شر نشت و ترکیدگی لوله خلاص شوید.

تشخیص ترکیدگی لوله در شرق تهران

در صورت سکونت در شرق تهران هم میتوانید با سرویسکاران مناطق شرق تماس گرفته تا مشکلتان برطرف شود.
میدانید چرا میگویم در هر منطقه ای از سرویسکاران آن منطقه کمک بخواهید چون زمان رفت و آمد نیرو هم در نظر گرفته میشود پس چه بسا بهتر است نزدیک محل زندگیتان باشد.
در واقع اگر لوله شما دچار نشت آب شده باشد نیاز به نگرانی نیست زیرا در هر منطقه ای سرویسکاران و شرکت های خدمات فنی وجود دارد.

ترکیدگی لوله

ثبت سفارش انلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس مستقیم با کارشناس