بازکردن لولهگرفتگی لوله فاضلابلوله بازکنی در استان تهران

گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

10 درصد تخفیف برای سفارش انلاین

گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

عوامل مختلفی باعث گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه میباشد که در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

لوله فاضلاب آشپزخانه به دلایل مختلفی ممکن است دچار گرفتگی شود که این گرفتگی برای هر منزلی قابل اتفاق خواهد بود عوامل مختلفی می تواند سبب ایجاد گرفتگی در لوله های آشپزخانه شما شود.
یکی از مهم ترین این دلایل وارد شدن مواد غذایی به درون لوله فاضلاب آشپزخانه است اگر شما از ورود این مواقع جلوگیری نکنید با گذشت زمان رسوب شدن این مواد در لوله فاضلاب شما بیشتر و بیشتر شده و گرفتگی عظیمی را در لوله‌ های تان ایجاد خواهد کرد که در چنین شرایطی رفع آن نیاز به استفاده از خدمات پیشرفته تری در این زمینه خواهد داشت.
از طرف دیگر بروز مشکلات فاضلابی در لوله فاضلاب آشپزخانه بسیاری از فعالیت های شما را دچار اختلال خواهد کرد یکی دیگر از عواملی که سبب ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب آشپزخانه شما می شود ریختن روغن ها در سینک ظرفشویی و لوله می باشد.
روغن ها اگرچه دارای بافتی قابل انحلال و سبک به نظر می‌رسند اما با گذشت زمان می‌توانند سبب ایجاد برخی گرفتگی ها در لوله آشپزخانه شما شود همانطور که می دانید اکثر روغن ها دارای خاصیت چسبندگی بالایی هستند و همین امر باعث می‌شود تا به لوله‌های شما چسبیده و سبب جذب سایر مواد وارد شده و در نتیجه حجم عظیمی از رسوبات در لوله شما ایجاد خواهد شد به همین دلیل توصیه می‌شود تا از ریختن انواع روغن در لوله فاضلاب آشپزخانه خودداری کنید.

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

نشانه‌های زیادی وجود دارد که می تواند به شما ثابت کند لوله آشپزخانه تان دچار گرفتگی شده است یکی از شایع ترین نشانه ها استشمام بوی بد فاضلاب به صورت مکرر در آشپزخانه می باشد.

استشمام-بوی-بد-فاضلاب

اگر در منزل خود برای مدت طولانی بوی بد فاضلاب را استشمام می کنید باید بدانید که برخی مشکلات فاضلابی برای شما رخ داده است حال آنکه این بود در محل آشپزخانه بیشتر می‌شود یعنی اینکه مشکلات فاضلابی در این محله رخ داده است زمانی که شما از سینک آشپزخانه خود استفاده می کنید اگر با کندی خروج آب مواجه شدید باید بدانید که گرفتگی‌های در لوله شما ایجاد شده است.
در شرایطی این گرفتگی ها بسیار شدید می باشد و هیچ تخلیه ای در این محل صورت نمی گیرد در شرایطی ممکن است با بالا زدن آب نیز مواجه شوید کلیه این موارد نشانه های بروز مشکلات فاضلابی در سینک آشپزخانه شما می باشد.

از بین بردن گرفتگی لوله آشپزخانه با استفاده از فنر لوله باز کن

شما می توانید برای رفع گرفتگی های موجود در لوله آشپزخانه خود از فنرهای لوله بازکن استفاده کنید که یکی از انواع روش های لوله بازکنی می باشد این فنر ها از قیمت بالایی برخوردار نیستند و به وفور در بازار یافت می شود شما می توانید نمونه های دستی آن را تهیه کرده و در جهت رفع مشکل خود از آن کمک بگیرید چگونگی کار کردن با آن بسیار ساده می باشد و تنها کافی است آن را با استفاده از نیروی دست خود به محل گرفتگی نزدیک کنید.
این فنر با وارد کردن فشار به رسوبات سبب به خارج شدن آن از لوله شما می شود توجه داشته باشید که فنر را بیش از حد فشار ندهید و در صورت از بین نرفتن رسوبات این فرایند را به صورت مکرر تکرار نکنید زیرا امکان آسیب دیدن لوله آشپزخانه شما وجود دارد و در چنین شرایطی مشکلات بیشتری برای شما رخ خواهد داد.

از-بین-بردن-گرفتگی-لوله-آشپزخانه-با-استفاده-از-فنر-لوله-باز-کن

رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه با استفاده از اسیدهای لوله بازکن

این مواد دارای خاصیت اسیدی بسیار بالایی هستند و می‌ توانند رسوبات موجود در لوله‌های شما را از بین ببرند شما می توانید نمونه های مختلفی از آن را در بازار مشاهده کنید که هر کدام قدرت مخصوص به خود را دارند و هر چه خاصیت اسیدی این محلول را بیشتر باشد قدرت رسوب بری آنها نیز بیشتر خواهد بود این اسیدها معمولاً از قیمت بالایی برخوردار نیستند و شما می توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

اسیدهای-لوله-بازکن

تنها کافی است مقداری از آن را در لوله گرفته شده بریزید و پس از گذشت چند ساعت مشاهد خواهید کرد که کلیه مواد رسوب شده در آن از بین رفته است توجه داشته باشید که استفاده مکرر از این مواد سبب خوردگی لوله های فاضلاب شما نیز خواهد شد پس در این مقدار زیاده روی نکنید. به طور کلی بهتر است کار را به کاردان سپرد و از شرکت لوله بازکنی دکتر لوله کمک گرفت.

ثبت سفارش انلاین

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس مستقیم با کارشناس